Emma Johansson

2013-09-09
17:46:26

En spänande dag
 
I dag har jag och min vän Tessan varit ut till en skola och pratade med barn som går i åk 2 om vad Scouter är för något. Barnen pratde mycket om vad det har och massa andra saker. Sen cyklade vi till skolan och lämnade tillbaka böcker som jag har lånat. Sen såg vi att mecenat var på skolan, vi gick och tittade lite och så fick vi en bok att skriva i. Sen cyklade vi ner till stan och tittade runt lite. Sen går vi att det delade ut tårta på galerian nian i stan och det var för att det var tydligen 9/9 dagen. Sen är det klamydia dagen och de delade ut nyckelband, nyckelringar som man kan ha kondomer i och självklart lite kondomer. Efter det så hittade jag en ny halsduk, en snygg tröja och ett armband. Nu sitter man hemma och bara tar det lungt tills en ny dag i morn.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: