Emma Johansson

2014-04-28
13:08:10

Våren är här!!!
Nu märks det att våren har kommit. De är varmt ute och många blommor har kommit fram. Helt underbart! Det har hänt lite sen sist. Jag har varit till Gävle och grattat två vänner som har fyllt år. Sen har jag och älsklingen min och hans syster och hennes kille varit till Ärtknubben och grillat lite mycket mysigt. Sen åkte jag och älsklingen hem till Fors och firade lite påsk och var med mina vänner och hade en trevlig kväll. Sen var vi till älsklingens släkt och käkade påsk mat och hade de trevlig i den varma vår solen. Sen nu i helgen var jag älsklingem och hans moster henes sambo, morbror och så hans kusiner ute på äventyr till ärtknubben grillade lite, och själv klart njöt av solen. Efter det åkte vi till Flymyrskojan och tittade lite. En riktigt mysig och trevlig helg.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: