Emma Johansson

2014-01-16
20:30:23

Tiden går fort eller sakta
I bland känner jag att dagarna och tiden går väldigt fort. Och i bland går dem väldigt långsamt så man blir tokig. Men nu har det gått riktigt fort eftersom man har haft någor att göra hela tiden. I söndags hadde jag och mina vänner Alex, Tessan och Jessica en liten myss kväll med fruktsallad och film. Mycket trevligt. Sen har man gått på bio med Tessan och Alex vi såg på hoppit del 2 i 3D, den var super bra bara längtar tills man får se slutet!!!!! I onsdag så var jag på scouterna för sista gången i Gävle. Men får se om jag hitta några i Falun sen. I dag har jag haft en mycket trevlig dag med vännen Anna. Vi har bowlat lite sen gick vi på stan och tittade i butikerna. Nu är det inte så långt kvar tills jag flyttar till min kille. Längtar och så känns det spänande :D.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: