Emma Johansson

2013-08-04
22:18:00

Har gjort mycket och sista dagen på sommarlovet.
Hej halla glada, det var ett tag sen jag skrev på bloggen nu. Men har har varit i Dalarna hos min underbara Mikael. Vi har gjort vädligt mycket sen jag skerv sist, vi har festat, varit på cruising i Säter, Falun och i Rättvik. Sen har vi varit och tittat på bilar som har åkt i kalk brott, eller som komentator sa " när pojkar är små så är både bilar och sanlåden liten, men i dag ska vi se stora grabbar som leker med stora bilar i en jätte stor sand låta". Sen har jag och min kille varit tillsammans i ett år det firade vi med att spela minigolf och så var vi ute och åt lite. Sen har, jag, Micke och hans syster till Siljan och badat. Sen var jag och Micke varit på Leksands sommarland riktigt skoj. Som sagt har gjort en massa skoj sen jag skrev sist. I morgon börjar skolan igen så nu är det inte så långt kvar till jag är förskolelärare :D så det är bara att jobba på nu.
 
Visar lite av det bästa bilderna från cruisingen och från kalk brotet. Samt bilder från mina äventyr med Micke och med vänner :D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: