Emma Johansson

2014-12-05
15:48:07

Blandat
Hej på er alla glada! det var ett bra tag sen jag var här inne men än hinner man ta fina bilder. De gäller bara att hitta den tiden för att kunna läga upp bilderna. Nu är det December och det står inte på förs det är snart julafton. Så jag tängte lägga upp lite från i somras och lite bilder från nu.
 
Jag och min sambo har skaffat en till katt. Shiba heter han. 
 
Vi var till Falun Gruva. Ett ställe med spänande historia.
 
Sen hade vi den hämska branden i Sala. Röken den kom hem till mig. Vilket var lite otäckt.
 
Var på Dop på sambos kusin.
 
Vi var på 100 års fest. Firade min morbror och hans sambo att de fyllt 50 båda två.
 
Passade på att leka med kamran när de spelar biljard.
 

Hösten är bara så vacker, med alla lövens vackra färger.
 
Sen har vi allahelgonen, jag gjorde en egen mines lund på balkongen. Sen gick vi till gravarna och tände ljus där, mycket vackert när det är så mycket ljus som lyser.
 
 
Sen har man firat sambos två kusiner en fylde 1år och den andra fylde 7år.
 
Sen har jag tagit bilder på en som svetsar. Vilket var svårt och roligt.
 
Här bor tomtarna.
 
En bild över Bjursås
 
En bild över Grycksbo
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: