Emma Johansson

2014-06-26
20:43:00

Äventyr
Hej alla glada. Det var ett tag sen jag skrev. Men jag har jobbat haft fullt upp, Men jag har hunnit med att ta lite bilder. Några är från Bjurs crosing och någta bilder idag. Jag och min älskling varit ute på äventyr idag. Först var vi till Vidablick och såg på ut sikten, sen var vi till långbryggan och tittade lite. Senare åkte vi till springkällan som ligger 6 kilometer utan för Rättvik bakom travbarnan. Efter det så bestämde vi oss för att åka till styggforsen som ligger i Boda utanför Rättvilk. Där har det slagit ner en meteorit för 365 milj år sen lite häftigt är de och så har jag fått övningköra lite också :). övningkörde från Grycksbo till vidablick. På hem vägen körde jag från Boda till Grycksbo, och de gick bra. Men de finns den del saker som behövs öva mer på. men övning ger färdighet :). Men nu njut av bilderna från crosingen och från idag.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: