Emma Johansson

2012-12-19
20:58:08

Jul Lov!!
Ja då har man fått jul lov då :-), och den började bra, först på morgonen hade vi Tenta skrivning och det gick jätte bra tyckte jag, så man blr nog klart godkänd i prover. Sen på efter middagen så var jag och några kompisar och badade lite sen så bubblade vi lite och bastade lite, riktigt mysigt. Sen gick vi och käkade lite mat, Sen vidare hem till Jessica ocg hade lite jul mys med Therese och Alexandra och julklaps utdelning. jag fick en jätte finn krans med tomtar på av jessica, Tack Jessica för den finna kransen :-D.
 
 
 

Kommentarer:

Kransen var från mig faktiskt ;)

Svar: hihi jag vet sorry att jag skrev fel :-S
Emma

2012-12-20 @ 22:33:31

Lugnt det xD

Svar: good XD
Emma

2013-01-06 @ 13:57:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: