Emma Johansson

2012-10-08
18:40:10

Helgen
Har haft en underbar helg med min sötnos Mikael och med vänner. Helgen började med att man får veta min överasking som sötisen har gjort. De var ett hjärta som han har hjort, jätte fin blev jätte glad :D. Sen på lördagen så åker man till Rättviks marknad för sörsta gånen. Och man hittar ett hjärta som står "du och jag på". sen på kvällen blev det att bowla lite super kul har inte bowlat på jätte länge. Sen på söndag blev det en massa mys och hem färd för mig. Men får träffa min sötis i gen den 19 :D Längtar som bara den!!!
 
 
 Fina hösten i dalarna   
                                       Överaskningen som man fick av sötisen
                                                 Bowling med Emelie, Jonas och Mikael
    Hjärtat som jag köpte på marknaden som senare fick sötisen den av mig
                                                       Hem färd för mig till Gävle 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: