Emma Johansson

2012-10-22
16:34:19

Vad har man gjort?
Det var ett tag den jag skrev på bloggen nu. Men man har haft lite garn att göra och inte haft orken. Ja det man har gjort är, lördagen 13 så hadde jag film mys med kompisen Therese :), super kul hade vi det :D. Sen på onsdagen 17 så hade man planering i prodjektarbete om Trollet Trullsa vad vi skulle göra, Sen på kvällen hadde man scaouter och då bakade vi en socker kaka i trianglaköket, de ni och det fungerar :). Torsdagen där var man trollet Trullsa och barnen fick lete efter sifror som trollet hade tappat bort. På fredag åkte jag till Dalarna till min under bara pojkvänn <3 fick också sälskap ut av Alexandra som skulle till leksand och hälsa på en kompis :). Och i dag Måndag 22 så var man troll för sista gången känsed lite sorligt men det har varit kul :). och den här gången fick barnen lite skatt, och trollfrukt :) Sen blev det hem till Alexandra och skrev ner det vi skulle göra och blev bjudna på smoodie i whisky glas hihi XD
.
Lördags mys med Therese
Socker kaka
Sifrorna som barnen fick lete efter
Mot Dalarna med Alexandra
Skatten och en bild där Trollet Trullsa bor.
Trollfrukt
Smoodie i whisky glas :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: