Emma Johansson

2013-04-29
14:47:13

Mycket står på spel
Hejsan hoppasn :) det var ett tag sen jag skrev nu men man har haft fullt upp med sin 4 veckors pratik. Men nu är den slut käns lite tråkigt att länma förskolan. Men nu så är det skola igen, på torsdag och fredag är det fullrulle på skoldagen. Men ändå käns det lite konstigt att vara tillbaka till skolan igen. Men i alla fal så känne jag mig stressad :( det är lite mycket att skriva. Först har man en uppgift som handlar om analys av ledarskap med hjälp av IT, den är nästan klar behöver bara ha lite kurs litteratur, som är svår att hitta. Sen har man uppgift 2 som är upp delat i två delar. och den har man inte börjat med än. sennare den 18 maj ska jag göra ett om prov igen på värdegrundför hållbar utveckling -.- Inge kul på 25 öre. Men den ska jag göra muntlig och jag gör allt för att jag ska göra den annars får jag göra om den eller gå om kursen. och det vill inte jag göra. räcker med att man gör så med en kurs. Men sen kommerdet här med att jag ska åka bort sen nu i helgen ska till min underbara älskling. Så jag känner en beslutånget om man ska åka eller stanna hemma och skriva. svårt att välja :/. Men med tiden så löser man allt :) ovh det är inte så långtid kvar tills man är färdig förskolelärare :D 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: