Emma Johansson

2013-03-24
18:31:14

En lista på vad som ska göras!
Ja ha då har man lite gran att göra igen, Man kan säga att jag kommer att tycka om dagarna och inte tycka om dem. Men om man tänker på vad man har gjort för skoj så hade jag det jätte revligt dag i går hemma hos den underbara Alexandra och fira henne på födelsedagen :D super trevligt och skoj har det varit. Men nu ska vi se vad dagarna har att erbjuda den här gången.
 
V.13
måndag: tvätta och städa lite.
tisdag: treffa handledarn och packa.
onsdag: åker till sötnosen min <3
torsdag: - fredag gå på clach of nation i falun
lördag: åker på kryssning
söndag: kommer hem och glöm inte att ställa fram tiden till sommar tid då :)
 
V.14
måndag: åker hem till Gävle igen
tisdag -fredag: är på pratik
lördag:  fyller år, men får inte fira min födelsedag måste sitta och göra om en hemtenta
söndag: inget planerat
 
V.15  till V.17
från måndag till fredag har man pratik sen någon lördag och söndag blir det att hitta på något kul eller bara vara hemma och vila lite.
 
Så ser veckorna och dagarna ut för till fälle. Vad som kommer att hända sen, ja det visar sig sen :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: